Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

29 grudnia 2017

Podsumowanie

Przegląd statystyk


 Podsumowanie zacznę od suchych faktów, czyli posty o największej ilości wejść, z największa liczba komentarzy, ale też i te z najmniejsza liczba odwiedzin. Jak prezentuje się rok 2017 i jak prezentują się wpisy od początku?
Zaczynamy!

Rok 2017:

Najwięcej wejść -> 69, wpis -> Być czy nie być sobą
Najwięcej komentarzy (nie wliczając moich odpowiedzi) -> 6, wpisy -> Muzyczny kącik (O.S.T.R.), Mowa ciała 
Najmniej wejść -> 14, wpis -> Wątpliwości

Rok 2016:

Najwięcej wejść -> 41, wpis -> Coś o blogach?
Najwięcej komentarzy -> 6, wpis -> Kiedyś było inaczej
Najmniej wejść -> 14, wpis -> Przyszłość 

Do tej pory mój blog obejrzało 5352 osoby i obserwuje mnie tutaj 25 osób, wszystkich wpisów jest 53 (razem z tym). To na tyle z suchych faktów i statystyk, macie jakieś wnioski? Ja na razie chyba żadnych.  
A Wy macie jakiś swój ulubiony post z mojego bloga?

Niektóre z moich postów są krótsze i gorsze, a niektóre dłuższe i lepsze, z czego to wynika? Czasami można mieć zły dzień a czasami po prostu mało wiedzy, wszystko, co tu publikuję, jest z mojej głowy i nie zawsze mam dużo przemyślane na dany temat. Jednak lubię pisać to, co siedzi w mojej głowie, nawet jeśli jest tego bardzo mało. 

 Plany na rok 2018? Nic nie obiecuję, ale spróbuję wrócić do regularnego pisania co piątek, mam nadzieję, że uda mi się odnajdywać tematy, bo nie chciałabym przerabiać tego bloga na fotograficznego. Chociaż wiem, że posty z fotkami przyjmują się bardzo dobrze. Może to będzie kolejna seria jak kącik muzyczny? Co wy na to? 
 Nie bójcie się pisać i podsyłać mi pomysłów, potrzeba mi natchnienia i inspiracji, dodatkowa motywacja tez mile widziana. A tymczasem co ma być, to będzie, dajcie znać, co byście chcieli widzieć na moim blogu, jestem otwarta na nowe pomysły czy zmiany. 

 Dziękuję, że jesteście ze mną, za każdy komentarz i obserwacje, za każde wsparcie. Życzę Wam szczęśliwego Nowego roku i do zobaczenia niebawem. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)