Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

15 grudnia 2017

Spis moich marzeń

Cztery rzeczy, 

o których aktualnie marzę

Zima to taki czas, w którym jestem kompletnie rozstrojona, brak pomysłu na cokolwiek a zbliżające się święta tylko pogłębiają moją niemoc. 

Kochani, chcę Was ogromnie przeprosić, że tyle czasu minęło, a ja nic z siebie nie wykrzesałam, myślałam, by wstawić coś fotograficznego, ale też jakoś tak brakuje mi na to weny. Jedno co mogę obiecać, to zrobię w tym roku podsumowanie, będzie to ogólne, jak i tylko tego roku. To dopiero przed nami i pojawi się w ostatni piątek miesiąca. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tę nieobecność, trudno mi się uporać z czymkolwiek i jakoś pozbierać. 

Przygotowałam taką wishliste, czyli co chciałabym dostać pod choinkę od "św. Mikołaja".

1.) Fuji instax mini 8 (mimionek)




 









2.) Obiektyw canon 50 mm

 











3.) Blog planner















4.) Tablet lub lepszy telefon













  


 Moja lista pewnie mogłaby być dłuższa, ale uznałam, że reszta jest zbyt osobista lub po prostu nie dotyczy rzeczy. Krótkie wytłumaczenie, dlaczego akurat mam zachcianki na te rzeczy, w punkcie pierwszym chodzi głównie o wygląd, ale samo posiadania instaxa też byłoby przydatne. Obiektyw to głównie do sesji portretowych. Punktu trzeciego chyba nie trzeba tłumaczyć, po prostu chciałabym mieć lepiej zorganizowany czas dla Was :). Punkt czwarty jest tak, żeby nie było tylko trzech ;) a poza tym lepszy sprzęt zawsze się przyda. Na dzisiaj to tyle, kolejny wpis będzie 29.12 - i zrobimy sobie tam podsumowanie tego roku i całego bloga, może jeszcze coś tam ciekawego będzie. Mam nadzieję, że nie będziecie mogli się doczekać i spróbujecie mnie, chociaż troszkę zmotywować do częstszego pisania :P (Pamiętajcie, każdy z nas może zostać „siłą napędową” dla drugiego człowieka).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)