Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

6 października 2017

Wątpliwości

Też je masz? 

 Zmagamy się z codziennością, z problemami, ze wszystkim, co nas spotyka. Są dni, godziny, minuty i sekundy, kiedy coś w nas takiego drgnie i zaczynamy wątpić w nasze życie, pracę, pasję, w cokolwiek co ma dla nas znaczenie. Zastanawiamy się nad sensem, czy warto, czy jest dla kogo, czy nam to wystarcza. Pytań możemy zadać masę sobie szkoda tylko, że odpowiedzi nie znajdujemy. Często też mamy monety zwątpienia, bo ktoś inny nam coś powiedział czy też z braku jakichkolwiek odpowiedzi. Taki stan może prowadzić do braku wiary w siebie lub właśnie brak wiary w siebie prowadzi do zwątpienia. Każda nieudana próba i każde słowo potwierdzające obawy przekłada się do poddawania, dalej idąc tym tropem, przejdziemy do załamania a na końcu depresji. Przyznacie sami, że scenariusz czarny, ale to nie jest tak z każdym, jak wiecie, jesteście indywidualni i podobni w różnych względach. Trzeba uważać i przede wszystkim wiedzieć, której osobie pomożecie krytyką a której możecie tylko zaszkodzić. 
 Ja często mam wątpliwości czy prowadzić tego bloga i czy robić inne rzeczy, nie ukrywam, że Wy - czyli moi czytelnicy jesteście dla mnie ogromnym wsparciem i dzięki temu chcę mi się pisać, chociaż czasami myślę, by rzucić to w kąt. Już raz próbowałam się od tego uwolnić i jakoś nie wyszło, dlatego po powrocie tutaj obiecałam sobie, że będzie ten blog głównie dla mnie, ale nie ukrywajmy, że z czasem człowiek jednak potrzebuje tej uwagi, którą gdzieś tam dostawał, nawet robiąc to tylko i wyłącznie dla siebie. Niestety nie mam sposobu na radzenie sobie z tym, po prostu robię to dalej i staram się, brnąc na przód, przyznam, nie jest to łatwe, jednak czytając Wasze komentarze, wiem, że powinnam pisać. Oczywiście nie każdy post jest dobry, co przekłada się na licznik odwiedzić i komentarzy dlatego też rodzą się wtedy wątpliwości, które ciężko mi zwalczyć. 

Jak ty sobie radzisz z wątpliwościami w życiu? A może ich wcale nie masz? 

Każdy, kto doszedł już do końca tego wpisu, prosiłabym o napisanie, czy Twoim zdaniem powinnam prowadzić dalej bloga, czy się już poddać? Każdemu z Was dziękuję, za czytanie, za komentowanie i obserwacje, mam nadzieję, że do następnego wpisu. 😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)