Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

22 września 2017

Być czy nie być sobą?

Oto jest pytanie, 

a może być kimś innym? 

 Kto z Was jest tak naprawdę sobą, a może jeszcze nie wiecie, kim jesteście. Wszędzie gdzie nie spojrzysz, widzisz napisy, by być sobą, ale właściwie co to znaczy być sobą? Skoro jeszcze sam nie wiesz, kim jesteś to, jak masz tego dokonać. Później się jeszcze okazuje, że jak już jesteś sobą, to musisz być lepszą wersją siebie, więc chyba jednak masz być kimś innym ? Pogubić się w tym można no nie. 
Jak to jest ze mną? Staram się być sobą, chociaż też nie do końca, nie zawsze i nie przy wszystkich, czasami po prostu odgrywam jakąś role i udaję kogoś, kim nie jestem. Tutaj jestem zawsze na 100% prawdziwa, bo wszystko, co pisze, pochodzi z głębi serca i emocji, które mnie tworzą. Najbardziej denerwuje mnie, jak ludzie mówią, żeby się zmieniła, żebym coś zrobiła ze swoim życiem, ale oni chyba nie potrafią zrozumieć, że ja lubię swoje życie takie, jakie jest, że żyje tak, jak chce i jak mi się podoba i wcale nie kreci mnie jakieś inne. To im nie pasuje mój styl bycia, tylko wciąż nie wiem czemu, może to zazdrość a może coś innego — myślę, że tego nigdy się nie dowiem. 

 Jak to jest z Wami i waszymi najbliższymi? Wiecie kto gra, a kto jest sobą? Jak wy rozumiecie słowa "być sobą"? Zostawcie swoje odpowiedzi i przemyślenia na ten temat w komentarzu. 

Chciałam teraz przejść trochę do innej kwestii, a mianowicie chodzi mi o to, co się dzieje ostatnio na moim blogu. Na pewno zauważyliście różne formy postów, chodzi o to, że próbuję dać Wam coś więcej, nie tylko dzielić się swoimi przemyśleniami o zachowaniach. Szukam nowości i urozmaiceń, nie ukrywam, że bardzo przydałaby mi się Wasza pomoc w tym, czyli o czym najchętniej byście chcieli czytać. Najlepiej tak by mi się dobrze pisało i Wam dobrze czytało. Każdą propozycję biorę pod uwagę, niestety nie na każdą potrafię się wypowiedzieć.

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie to jeśli ktoś jest sobą to po prostu nie udaje że potrafi być popularny i lubiany i wkupuje się w łaski klasy lub ludzi. Jeśli jesteś sobą to potrafisz powiedzieć nie i nie iść na wagary lub jeśli komuś dzieje się krzywda to potrafisz zareagować, przede wszystkim ten ktoś potrafi działaś w zgodzie ze swoją naturą i sumieniem. Świetny post, pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)