Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

3 kwietnia 2024

Kącik muzyczny 14

Ich Troje

Gatunek: Pop-rockowy

Tytuły:

Powrót do muzycznego kącika rozpoczynam sentymentalną podróżą wstecz. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to zespół mojej młodości czy dzieciństwa, pamiętam, choć jak przez mgłę, że byłam na ich koncercie, miałam wtedy może z jakieś 8 czy 9 lat. Myślę, że ich najlepszy okres lub piosenki, które najbardziej lubiłam były właśnie w okresie, kiedy była z nimi wokalistka Justyna Majkowska. W swojej kolekcji posiadałam ich jedną płytę i jedną kasetę, ilość piosenek, która jest tutaj to tylko garstka moich ulubionych. Kto też słuchał, a może nadal ktoś słucha? Dajcie znać, co myślicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)