Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

27 marca 2024

Dylematy

Od nowa na blogu

 Powrót do pisania nie jest łatwą sprawą, z jednej strony jest chęć do tworzenia i pisania a z drugiej pustka w głowie. Brak inspiracji czy pomysłów na teksty, które mogłabym tu przedstawić. Kompletnie nie mam pomysłów ani na teksty, ani na nic, a jednocześnie chce robić wiele kreatywnych rzeczy, czuje taką wewnętrzną potrzebę tworzenia i nie umiem pogodzić tych dwóch stanów, które we mnie walczą każdego dnia. Chciałabym pisać posty regularnie, np. w każą środę, mieć wiele tematów dla Was do zaoferowania, ale prawda jest taka, że nie mam ani jednego, wymyślam coś na bieżąco. To wszystko jest chyba zbyt szalone jak na kogoś, kto ma totalną pustkę w głowie. Czy wrócić do kącika muzycznego, czy poczekać na wenę? Niestety nie znam odpowiedzi na te pytania, choć bardzo chciałabym poznać...

Przydałby mi się ktoś, kto by mi coś doradził, ale nie mam takiej osoby.

 To jest właśnie dylemat niby błaha sprawa, a jednak zajmująca mocno moją głowę. Każdy z nas ma swoje problemy, które burzą spokój w głowie, zapętlają myśli wokół jednego tematu. Czasami nie wiemy, czy coś odpuścić, czy mimo wszystko brnąć w to dalej, bo serce i rozum rzadko kiedy idą w parze. Jedno chce robić to, co kocha, a drugie kieruje się rozsądkiem i zdrową myślą. 

 A jak jest z Wami? Podążacie za głosem serca czy rozumu? A może wspomagacie się czyimiś dobrymi radami? Moja kreatywność wydaje się być uschnięta, ale mimo wszystko uparcie idę w to, co kocham i może tym razem nie poddam się tak łatwo. Przynajmniej postaram się, być tu i cokolwiek pisać, ale nie pogardzę dobrą tematyką. Nie ukrywam, że liczę na komentarze i wierzę w to, że ktoś tam po drugiej stronie mnie czyta i kiedyś być może się odezwie. To na tyle ode mnie, ściskam! 💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)