Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

12 marca 2024

Powrót

Długo mnie tu nie było...


 Tworząc ostatni wpis, wróciłam wspomnieniami do czasów, kiedy jeszcze dużo tutaj pisałam i choć trochę to trwało myślę, że chciałabym wrócić tu na nowo, Znów coś pisać, choć jeszcze nie wiem dokładnie o czym. Nie wiem też, czy ktokolwiek czyta moje wypociny, ale chyba to już nie jest dla mnie istotne, po prostu zrobię to dla samej siebie. Będę tworzyć teksty, będę pisać i przelewać tu swoje emocje, bo widocznie tego potrzebuje.

 Moja twórczość objawia się w wielu różnych kierunkach i lubię po nich skakać. Miałam epizody, kiedy malowałam farbami akrylowymi, choć nie było to nic wybitnego, mam też momenty, w których lubię coś zaprojektować w canvie (to taki program online), fotografia wciąż jest na mojej drodze, ale czuje, że potrzebuje od niej odskoczni tym bardziej, kiedy brak chętnych na sesję. Jedyne czego w tym wszystkim brakuje to pieniędzy, które chyba nie lubią chodzić w parze z niespełnionymi artystami heh. Niestety najczęściej bywa tak, że biorę się za przysłowiowe tysiące spraw i porzucam je w międzyczasie. Pokonuje mnie chyba brak motywacji, aby doprowadzić do końca cokolwiek, ale czy artystyczne zajawki mają swój koniec? Nie wiem, nie znam odpowiedzi na to pytanie, z resztą jak na wiele innych pytań...


Jeśli jeszcze ktoś tu ze mną jest i mnie czyta, to niech da znać, co sądzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)