Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

16 marca 2024

Grafika dla laika

Canva - program online, w którym zaprojektujesz naprawdę wiele...


Canva to bezpłatne narzędzie do projektowania graficznego online. To program, w którym możesz przerobić zdjęcie, jak i stworzyć rolki na social media i wiele, wiele innych, oprócz tego dla bardziej wymagających użytkowników są też opcje płatne, tak zwane PRO. 
Ja poznałam się z tym programem przez przypadek, a właściwie to jedna z moich klientek od sesji mi go poleciła, ale był długi okres czasu że nie korzystałam z tego zbyt często. W ostatnim czasie jednak przyszła taka rewolucja, że zaczęłam tam projektować np. nadruki na koszulki, tapety na telefon czy komputer, a także i kartki urodzinowe w formie gifów dla moich znajomych. Obrazek do tego posta też został przeze mnie zaprojektowany, używam tam gotowych grafik, ale rzadko wspomagam się już gotowymi szablonami. 

Lubię tworzyć coś od zera lub zainspirować się jakimś obrazem, ale stworzyć jego własną wersję, każdy może z tego skorzystać, wystarczy tylko założyć tam konto i tyle. Canva może pomóc w biznesie, jak i może być swego rodzaju odskocznią dla kreatywności. Posiada nawet swoja aplikacje na telefon, także możesz skorzystać z niej na różnych urządzeniach. Polecam każdemu, nawet jeśli nie masz nic wspólnego z grafiką, są osoby, które prowadzą szkolenia jak wykorzystać maksymalnie tę aplikację, powiedzą od początku jak zacząć. 

Ktokolwiek mnie czyta, zapraszam do dyskusji, podzielenia się opinią, może akurat też ktoś korzysta, a może zainteresowałam kogoś i będzie chciał poznać ten program. Czekam na Wasze komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)