Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

10 marca 2024

Miraculous: Biedronka i Czarny kot

Witajcie!

Na początek kilka słów wstępu, wiem, że bardzo długo mnie tu nie było (wow prawie 4 lata!) i pewnie poza tym wpisem dalej mnie tu nie będzie. Dzisiaj jestem i przychodzę do Was z moim małym projektem, może też ktoś tu jest fanem bajki Biedronka i Czarny kot? Ja jestem, chociaż może nie jakąś ogromną fanką, ale uwielbiam tę bajkę, a co za tym idzie? Oczywiście fakt, że nie mogłam się powstrzymać, by kupić gazetkę, w której dodatkiem są mirakula i to aż 7 sztuk!! 
 
Mój projekt to zdjęcia tych mirakulów, którymi chciałam się podzielić z Wami i po prostu chciałam też je gdzieś opublikować, ale stwierdziłam, że na moim fan page nie znajdą uznania, ale mam nadzieję, że tutaj tak 😉. Teraz chyba już pozostało przejść do galerii zdjęć, znajdziecie je poniżej tego wpisu.
 
Kolczyki (klipsy) biedronki

Pierścień kota

Naszyjnik lisa

Bransoletka żółwia

Grzebyk pszczoły

Broszka motyla

Przypinka pawia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)