Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

20 marca 2024

Poczucie stylu

 


Czy umiem tworzyć stylizacje? 

 Zacznę od tego, że w dzieciństwie miałam zeszyt, w którym rysowałam różne ubrania i były to całe komplety typu bluzka i spodnie. Podpisywałam je, na jaką okazję mogą być i bawiłam się w projektantkę. Później z czasem gdzieś o tym zapomniałam, choć do dziś dnia posiadam ten zeszyt a zdjęcie do tego wpisu to właśnie kartka z tego zeszytu, tak mam świadomość, że nie są to wybitne rysunki. Wcześniej się nie zastanawiałam nad tym, czy mam poczucie stylu, czy umiem dobierać ubrania. Po prostu kupowałam to, co mi się podobało, jednak w ubiegłym roku na jesieni stworzyłam stylizacje od zera, do sesji dla mojej koleżanki. Ona jest zachwycona do tej pory tymi zdjęciami, a ja zaczęłam myśleć właśnie o tym, czy gdzieś wewnętrznie posiadam tę umiejętność dobierania ubrań. Załączam tutaj 3 zdjęcia, w których pokaże Wam stylizacje, które wybrałam dla niej do zdjęć. Na koniec chciałam tylko jeszcze wspomnieć, że nigdy specjalnie nie interesowałam się modą w wieku nastoletnim czy późniejszym, nie przeglądałam pism z modą ani nic w tym stylu. Projekty, które narysowałam, są z okresu bardziej dziecięcego. 
 
Jestem ciekawa Waszego zdania, czy myślicie, że ubrania pasują do siebie? Czy powinnam częściej stylizować moje modelki? Dajcie znać, co sądzicie o ubraniach i tego typu postach. Kto wie może, to będzie jakaś nowa seria na moim blogu, czekam na opinie. Do następnego ❤✌



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)