Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

10 marca 2019

Kącik muzyczny 10 ♫♪♪♫♪♪♫

Edyta Bartosiewicz


Gatunek muzyczny: Pop-rock/rock

Tytuły:
  1.  Italiano
  2.  Jenny
  3.  Miłość jak ogień
  4.  Niewinność
  5.  Opowieść
  6.  Ostatni
  7.  Sen
  8.  Skłamałam
  9.  Trudno tak (Krzysztof Krawczyk)
  10.  Witaj w moim świecie
  11.  Wodospady łez
Dlaczego lubię jej twórczość?

Poznałam jej piosenki dzięki serialowi: "Magda M", od razu się w nich zakochałam i w ten sposób to się zaczęło. Do dziś dnia mam do nich sentyment, są spokojne, trochę smutne ale dające nadzieje.
Na stronie tekstowo.pl znajduje się 89 jej piosenek.

Znacie, słuchacie? Możecie się pochwalić w komentarzu innymi utworami lub powiedzieć co sądzicie o jej twórczości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)