Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

11 lutego 2019

Kącik muzyczny 9 ♪♪♪♪♪♪♪♪♪

Eldo

  
Gatunek muzyczny: Hip-hop

Tytuły:
  1.  Chodź ze mną
  2.  Deszcz
  3.  Ferajny
  4.  Granice
  5.  I'm in love
  6.  Jam
  7.  Myśli
  8.  Nie pytaj o nią
  9.  Opowiadam historię
  10.  Plaża
  11.  Połamany ludzik
  12.  Powinnaś
  13.  Są rzeczy, których chciałbym nie pamiętać
  14.  Spacer 

 Dlaczego lubię jego twórczość?

Nie pamiętam w jaki sposób poznałam jego piosenki, nie mam tez konkretnych powodów dlaczego akurat lubię jego muzykę. Myślę że po prostu jakoś do mnie przemawia, na pewno podane tytuły są dla mnie ważne i często lubię wracać do słuchania tych utworów. W 2018 roku raper Eldo zakończył swoją muzyczna karierę z powodu braku fanów jego muzyki. Osobiście mnie to zasmuciło, chociaż nie liczę na to że dzięki mnie wróci to może komuś się spodoba i gdzieś pójdzie dalej to w świat. Na stronie tekstowo.pl znajduje się 129 piosenek. 

Znacie, słuchacie? Możecie się pochwalić w komentarzu innymi utworami lub powiedzieć co sądzicie o jego twórczości.

P.S: Przepraszam za opóźnienie kącika ale kompletnie wyleciało mi z głowy że to już. Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe. Czas stanowczo pędzi za szybko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)