Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

10 stycznia 2019

Kącik muzyczny 8 ♫♫♫♫

Celine Dion


Gatunek muzyczny: Pop/rock/muzyka filmowa

Tytuły:
  1. A new day has come
  2. Because you love me
  3. I'm alive
  4. My heart will go on
  5. One heart
  6. Pour que tu m'aimes encore
  7. Tous les secrets
  8. Tout l'or des hommes
  9. The power of love
  10.  
  Dlaczego lubię jej twórczość? 

 Bardzo podobają mi się piosenki po francusku w jej wykonaniu. Ma niesamowity głos no i jak wiadomo, wszystko zaczyna się od filmu „Titanic”, nie chodzi mi tu o jej karierę, lecz o moją miłość do jej piosenek. Posiadam kasetę z je piosenkami o tytule „One heart”, ze względu, że nie mam gdzie już jej odtwarzać, dawno nie słuchałam, a zapamiętałam jedną piosenkę najbardziej właśnie tytułowa. Na stronie tekstowo.pl znajduje się 519 piosenek. 

 Znacie, słuchacie? Możecie się pochwalić w komentarzu innymi utworami lub powiedzieć co sądzicie o jej twórczości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)