Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

6 grudnia 2018

Udało się!

Dzisiaj mamy mikołajki, 

6 grudnia 2018.


A ja już od jakiegoś tygodnia świętuję. Pewnie zastanawiacie się dlaczego, już mówię!

Udało mi się zebrać i zakupić obiektyw 50 mm stało ogniskowy. W tym miejscu chciałabym podziękować wszystkim, którzy się do tego przyczynili a w szczególności moim znajomym. Jestem Wam niezmiernie wdzięczna za to. Udało mi się także już zrobić pierwszą sesję, w klimatach świątecznych. Efekty możecie oczywiście oglądać na moim fan page: Iluzja fotografii, gdzie serdecznie Was zapraszam. Testy obiektywu nadal trwają, przyznaję, nie jest to łatwe zadanie, przede wszystkim ze względu na to, że do tej pory pracowałam na obiektywach zmiennoogniskowych. 

Już za 2 dni zostanie włączona iluminacja świetlna w Warszawie, tego dnia też przyjeżdżają ciężarówki Coca-coli, czy ktoś z Was planuje się tam wybrać? Mam ogromną nadzieję na klimatyczne świąteczne sesje plenerowe, ale oprócz tych świątecznych mam też w głowie kilka innych projektów. Mimo tego wszystkiego często mam wrażenie i czuję, że chyba jednak się do tego nie nadaje. Kocham z całego serca swoja pasję, ale czy miłość wystarczy? Może to za mało...

Ja w ten mikołajkowy czas życzę Wam rodzinnego ciepła, zdrowia i zadowolenia z małych drobiazgów. Możecie pomyśleć o sesji zdjęciowej jako takim upominku dla bliskiej osoby.
W komentarzach możecie podzielić się co Wy dostaliście lub/i podarowaliście komuś na mikołajki. 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)