Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

24 października 2018

Starocie

Czy warto do nich wracać? 


 Ta kwestia bardzo mnie zastanawia, a ponieważ dawno się do Was nie odzywałam to czas by to zmienić. 

 Wpadłam na pomysł, by zebrać w jednym miejscu wszystkie stare i nowe portrety, które do tej pory wykonałam i sama nie wiem, czy to ma jakikolwiek sens. Czy warto wracać do przeszłości? Warto wrócić sentymentalnie do wspomnień, lecz to nie przeszłość powinna być priorytetem. 

 Zatem jak to odnosi się do fotografii? 

 Myślę sobie, że może właśnie w ten sposób pokażę jakiś postęp, może w ten sposób pokaże, od czego kiedyś zaczynałam. A może nie warto pokazywać tego, co było tylko to, co jest? Kiedy myślę nad jakimś tematem najczęściej mam wiele pytań i przeważnie żadnej odpowiedzi. Gdzie szukać mam rozwiązani powiedzmy swoich problemów. Nie, żeby to był jakiś poważny problem, lecz drobna zagwozdka ot tak, która mnie męczy. Tak dużo rzeczy dostaje nowe życie, odkurzamy coś starego i ma to drugą szansę. Odnawiamy, wspominamy, cieszymy się na nowo. Z tym akcentem wspomnień i powrotów do nich chcę Was zostawić. 

 Może ktoś z Was będzie miał dla mnie jakieś rady, wskazówki? Może co nieco podpowiecie, może też ktoś myśli nad powrotem do starszych rzeczy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)