Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

15 września 2018

Wątek kulinarny #3

Pasta z żółtego sera


Składniki:
  1. Żółty ser (30 g)
  2. Jajko (1/2)
  3. Masło (10 g)
  4. Koncentrat pomidorowy (5 g)
  5. Jabłko (1/2)
  6. Sól
  7. Cukier
 Przepis:

Jajko umyć, ugotować na twardo, wystudzić, obrać, wyjąć żółtko.
Ser zetrzeć na tarce. Masło rozetrzeć z żółtkiem i koncentratem pomidorowym, dodać ser, drobno pokrojone jabłko i przyprawy. Wszystkie składniki wymieszać. 

- Sos z sokiem z cytryny:

Składniki:
  1. Cytryna - 1 duża łyżka soku
  2. Musztarda - 1 mała łyżeczka
  3. Oliwa z oliwek lub olej - 4 duże łyżki
  4. Sól morska
  5. Czarny pieprz - świeżo mielony
Przepis:

Do miseczki wlewamy sok z cytryny i dodajemy sól. Mieszamy aż sól się rozpuści i dolewamy oliwę lub olej. Mieszamy aż składniki się połączą, a następnie doprawiamy świeżo zmielonym pieprzem. 

Teraz można pomieszać sos z pastą i zrobić sobie kanapki. Dla złagodzenia smaku proponuje dodać trochę majonezu.

Ten przepis nie jest mój, lecz trochę go zmodyfikowałam i wypróbowałam go . Jest to przepis z kartki kalendarza, właściwie na kartce są to 2 przepisy ale dla mnie jest to jeden całościowy, tylko nikt o tym nie wspomniał na tej kartce. Życzę smacznego ! ☺👌

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)