Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

26 sierpnia 2018

Nowość!

Wprowadzenie

 Drodzy czytelnicy, postanowiłam dodać coś nowego, ponieważ kącik muzyczny w tym roku już nie zagra, to pomyślałam sobie, że może zastąpię tę lukę czymś innym i tak zrodził się pomysł na wątek kulinarny.

O co dokładnie chodzi? Już tłumacze.

Wątek kulinarny to przede wszystkim moje własne przepisy, nie gotuje zbyt dużo, ale lubię zrobić coś łatwego i szybkiego z niewielu składników. Na pewno znajdzie się tez przepis, który nie jest mój, ale został przeze mnie wykorzystany i śmiało mogę polecić. Stanie przy garach i pitraszenie to totalnie nie moja bajka, ale jest jedzenie, które równie dobrze można podgrzać w mikrofali i też będzie dobre :). A jeśli nie macie mikrofali, to świetnym zamiennikiem jest piekarnik.

Na początek zapoznam Was z kilkoma fajnymi kuchennymi "trikami". Lubisz mrożone frytki? Jeśli tak to przed wstawieniem ich do piekarnika posyp je przyprawa do ziemniaków i frytek, będą o wiele lepsze niż dotychczas. Kiedy masz zgagę, to najlepsze jest zimne mleko. Skoro już jesteśmy przy mleku, to na przeziębienie zaproponuje gorące mleko z miodem i zgniecionym czosnkiem. Dla mnie smak przepyszny, chociaż może się tak nie wydawać, jest bardzo rozgrzewający i pomaga w leczeniu, kiedy wszystko inne zawodzi.

Jeśli znaliście już te "triki" to bardzo się cieszę, jeśli nie to właśnie je poznaliście i możecie dzielić się nimi z innymi.
W komentarzach możecie podzielić się własnymi trikami czy przepisami, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu najbliższe posty z przepisami.
Macie jakieś pytania? Piszcie, czekam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)