Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

17 lipca 2018

Żywe kopiarki

Istnieją ludzie, którzy wszystko kopiują. 


Nie mam tu na myśli, kopiuj — wklej, czyli w sumie ukradnij komuś coś, co sam stworzył. Chodzi mi o to, że ktoś po prostu patrzy na innych i stara się powtórzyć to, co im się udało, efekt jest taki, że jemu to nie wychodzi. Ja wiem, nie jestem odkrywcza, ale strasznie to wkurza, kiedy widzisz człowieka, który nie tworzy zupełnie nic własnego, tylko robi to, co inni. Pasja fotografowania ma to do siebie, że ważna jest w niej kreatywność, a co to za kreatywność jak tylko kopiuje się czyjeś zdjęcia. Co gorsza, nie oskarżysz takiej osoby o kradzież, bo zdjęcie jest łudząco podobne do twojego, ale w sumie nie jest takie same i wykonał je ktoś inny. Rozumiem, że można się kimś inspirować i stworzyć coś na wzór albo przez przypadek mieć podobne ujęcie jak ktoś inny, ale żeby tylko patrzeć, co robią inni i próbować to skopiować to już szczyt wszystkiego. Jeśli nie ma w sobie ani krzty kreatywności to lepiej nie zajmować się fotografia. Pewnie takich osób jest wiele, papugują coś po innych, albo kradną czyjąś twórczość, są bezczelni w tym co robią. Przykładowo wystawisz sobie ogłoszenie a za kila minut ta osoba tez wystawi ogłoszenie podobne do Twojego. Kiedy tylko widzę takie coś to po prostu mnie coś rozsadza od środka.

Co siedzi w głowie takiego człowieka? Naprawdę nie mam pojęcia.
Ja mam styczność pierwszy raz z taką osobą, żeby aż tak być bezczelnym, bo to naprawdę widać. 
Nie wiem jak sobie radzić z czymś takim, niby można się nie przejmować i iść w swoją stronę.
Jak sobie radzicie z takimi ludźmi, spotkaliście na swojej drodze podobny typ człowieka?

P.S: Kochani wciąż nie mam serii fotek na bloga i pomysłu co to by mogło być, może pomożecie?
P.S2: Co myślicie o tym bym napisała dla Was pytania na które byście mogli dopowiedzieć, jeśli znalibyście odpowiedzi? :) 

Z niecierpliwością czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach :D Trzymajcie sie cieplutko i oby następny post udało mi się szybciej zrealizować ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)