Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

16 czerwca 2018

Dwa lata

Kolejny rok za nami kochani 👍


 Dzisiaj właśnie mijają 2 lata od powstania tutaj 1 wpisu, wiele się zmieniło przez ten czas. Moje fotograficzne życie nabrało tępa dopiero w tym 2018 roku. Ucierpiało na tym moje pisarskie blogowanie, chociaż zanim rozwinęła się naprzód moja fotografia, to bloga opuściłam jednak rzez inne prywatne smutne wydarzenie. Tworze ten wpis totalnie na spontanie, bo w sumie zapomniałam już o tym, że dzisiaj mija kolejna rocznica. 

 Co się fotograficznego ostatnio wydarzyło? 
Uwieczniłam 3 fotorelacje, brałam udział w kursie foto w studiu (jako jedna z 15 wyróżnionych osób), miałam już swoje pierwsze fotograficzne płatne zlecenie. Oprócz tego oczywiście sporo sesji. Już niedługo dostanę do rąk swój foto zeszyt od saal-digital. Wszystko to znajdziecie u mnie na fanpage — link po prawej stronie. Do pełni w fotografii brakuje mi zrobienia aktu, który jest dla mnie najciężej stworzyć ze względu braku miejsca i braku kosztów na to. Oczywiście nie bierzcie tego tak dosłownie, że wszystko w fotografii już zrobiłam oprócz aktu. Chodzi mi bardziej o fakt, że to, co ja bym chciała zrobić, to został mi tylko akt. Na pewno jest wiele jeszcze rzeczy, których nie robiłam, może nawet o nich nie wiem. 

 Wracając do urodzin bloga, w tamtym roku nie za dużo napisałam, a na koniec zapytała się Was czy wytrzymam kolejny rok, w teorii tak wytrzymałam, no bo w sumie nie skasowałam bloga (jak to mam w swoim zwyczaju). W praktyce trochę go zaniedbałam, ale nigdy człowiek nie przewidzi, co się stanie w jego życiu. Jednak wciąż tu jestem, chociaż nie udzielam się zbyt często. 

 Nie mam planów ani na najbliższe miesiące, ani na dalszy czas. Mam w głowie kilka fotograficznych projektów, ale czy coś z nich wyjdzie? Nie wiem. Chciałabym o nich napisać, ale nie wiem, czy wtedy ktoś by ich nie wykorzystał. Gdyby ktoś z Was chciał wziąć udział w jakimś, to można śmiało pisać, a może ktoś ma jakiś własny pomysł na sesje?

Drodzy czytelnicy, pozdrawiam Was cieplutko i mam nadzieję że do następnego. Dajcie znać że jesteście :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)