Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

6 maja 2018

Wsparcie

Nie tylko w trudnych chwilach.

 Na wstępie chce tylko wspomnieć, że poprzedni post został bardzo dobrze przyjęty, przynajmniej tak sądzę po ilości odwiedzin. Nie obiecuję, ale postaram się częściej dawać posty związane w większej mierze z fotografią. Przejdźmy już do sedna sprawy. 

 Chyba każdy z nas potrzebuje wsparcia, czy jednak się mylę? Potrzebujemy drugiej osoby w trudnych chwilach, która nas zrozumie, będzie przy nas, wysłucha, pocieszy, jak będzie trzeba, da poczucie swojej bliskości. Czy brak takiej osoby nas wzmocni psychicznie? Poniekąd pewnie tak, ale każdy ma swój kres i na dłuższą metę może być to trudne. Nie jest lekko, kiedy nie masz na kim polegać ani komu się wygadać, a szczególnie kiedy wszyscy wokół pytają o to, jak czują się inni, ale nie ty. Fani wspierają swoich idoli, rodzice — dzieci, ty przyjaciela a on Ciebie. Ja potrzebuję Waszego wsparcia, w tym, co robię, w tym, co tworzę. Ciężko mi jest szczególnie, wtedy gdy nie widzę żadnego zainteresowania, niestety przez to mam chwilę (nawet dość długie) zwątpienia w siebie, przez to też czuje się tu nie potrzebna, być może to, co robię, nie jest dla nikogo ważne... 

 Menadżer potrzebny na już! 

 Nie ukrywam, że ciężko sobie radzę z ludźmi, potrzebuję dużej pomocy. Nie po drodze jest mi z kwestią finansową wszystko, co robię, jest tylko lub aż pasją, z której mam przyjemność, ale chciałabym mieć też coś więcej. Być może z racji tego, że nie widzę siebie jako osobę pracującą i podlegająca komuś innemu. Zatem potrzebny jest mi menadżer, który ogarnie i pomoże mi w rozwinięciu się, załatwi płatne zlecenia. Jako osoba prywatna, która w sumie zaczyna od 0, potrzebuje kogoś, kto ogarnia dobrze temat, ale będzie to dla niego coś w rodzaju dodatkowego zarobku. Szukałam po znajomych, ale chętnych brak, ogłoszeń raczej pisać nie będę z dwóch prostych powodów - albo mnie wyśmieją, albo znajdzie się ktoś, kto odbierze to jako stabilna praca. Wszystko miałoby się opierać na tym, czy dana osoba znajdzie mi płatne zlecenie, czy nie. Zdaję sobie sprawę, że na taki układ mało kto się przyjmie. Mogę na razie jedynie liczyć na polecenia od osób, z którymi już współpracowałam. 

Jest jeszcze kwestia prawna i tutaj kompletnie nie mam pojęcia, jak to wygląda. Czy osoba prywatna (nieposiadająca zawodu fotografa ani żadnej firmy/działalności) może wykonywać płatne sesje zdjęciowe, czy może „zatrudnić” sobie taką osobę od menedżerowania? 
Może wśród Was ktoś zna odpowiedzi na moje pytania? Bardzo chętnie poznam na nie odpowiedzi. 

Na koniec dziękuję wszystkim moim stałym czytelnikom za swoją obecność, pamiętajcie, że dzięki Waszemu wsparciu i docenieniu tego, co robię — chce mi się tworzyć więcej. Całą resztę zapraszam do dołączenia i stałej obserwacji — chociaż zaprzestałam bywać tu regularnie, to jest nadzieja, że powoli będę tu wpadać częściej. 

Przeczytałeś/aś? Daj znać tu lub na fb, udostępnij i podziel się ze znajomymi. 
Do zobaczenia wkrótce... 👀☺💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)