Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

26 kwietnia 2018

Fotografia - moje hobby

Jedno z dwóch

 Moje pierwsze hobby to właśnie fotografowanie, dopiero później doszło do tego pisanie. Mam świadomość, że w ostatnim czasie bardzo zaniedbałam bloga, ale to właśnie, dlatego że pochłonęłam się bardziej robieniem zdjęć. Po długiej przerwie na nowo wróciłam do fotografowania ludzi, powoli zaczynają podobać mi się moje prace, ale co najważniejsze to zaczynam czuć się doceniana przez innych. To powoduje, że czuję swoje tak zwane 5 minut i chce je wykorzystać na maksa. Nigdy nie wiadomo kiedy się skończy... 

Na razie szaleje w internecie, pisze ogłoszenia na różnych portalach, założyłam konto na ZNANYFOTOGRAF.COM (konto skasowane) i wróciłam do konta na MAXMODELSOczywiście staram się również reklamować na portalach, które mam już trochę czasu. Chętnie rozwinęłabym moje portfolio o nowe projekty, ale nie koniecznie umiem się do tego zabrać, bo widzicie wciąż, muszę pokonywać przy tym wszystkim swoje ograniczenia a jednym z nich i chyba największym jest nieśmiałość. Trudna sztuka być nieśmiałym pasjonatem fotografii, ale podobno nie ma rzeczy niemożliwych 😉

 Aktualnie moje projekty ograniczają się do darmowych sesji na konkretnym obszarze. Nie ukrywam, że chciałabym rozszerzyć obszar, ale to jak wiadomo, wiąże się z kosztami. Oczywiście nie jest to nie realne, tylko nie będzie to już darmowe, a więc coś za coś. Pisanie bloga ucierpiało na tym wszystkim i pewnie jeszcze trochę będzie cierpiało, brak weny, brak chęci i niekiedy też i czasu. Z racji tego wszystkich tych, którzy nie lubią przestoju, a chcieliby być na bieżąco, zachęcam do obserwowania mojego fan page z fotografią, będzie się tam działo. Nowe zdjęcia, nowe projekty i ogólnie duży rozwój stawiam teraz właśnie na fotografię. Może ktoś z czytelników chciałby stanąć przed moim obiektywem? A może macie kogoś znajomego kto chciałby mieć zdjęcia za free lub niewielką opłatą? Na hasło: rozważanie-zachowania osoba będzie płacić tylko za koszty podróży o ile takie będą musiały się odbyć 😉. Gdyby ktoś nie wiedział, chodzi o Warszawę, to tutaj jestem i tutaj zrobię sesje, jest też możliwość zrobienia sobie foto książki (opcja płatna od 30 zł wzwyż). 

Chętnie też nauczę kogoś fotografii i pracowania na lustrzance, chociaż nie wiem, czy potrafię dobrze nauczyć, to będę się starać i chcę podjąć takie wyzwanie (oczywiście jest to bezpłatne). Z innych rzeczy, które bym jeszcze chciała to nawiązać z kimś współpracę typu makijażystka, blogera czy coś innego na zasadzie wspólnego promowania się. Potrzebuję właśnie teraz wypromować się i docierać do jak największej ilości osób, na konkretnych zasadach. 

Rozgadałam się niesamowicie, więc już pora kończyć. Na koniec powiedzcie mi, co myślicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)