Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

6 marca 2018

Krótka spowiedź

Chciałabym się wytłumaczyć

Gdyby mój blog był popularny, to pewnie dostawałabym jakieś pytania, ale tak nie jest. Za to czuje, że potrzebuje powiedzieć, dlaczego niczego nie ma. 

  1.  Po pierwsze od prawie trzech miesięcy nie pojawia się kącik muzyczny, o ile w styczniu kompletnie wypadł mi z głowy, tak od lutego miał się pojawić. Dlaczego tak się nie stało? Pokrótce powiem tylko tyle że przezywam żałobę i z tego powodu nie słucham muzyki i nie mam na to ochoty, a jest to potrzebne, by zrobić kącik muzyczny. To właśnie z powodów osobistych jestem rozbita i staram się powoli wracać do siebie, ale ciężko przechodzę takie wydarzenia.
  2. Po drugie, moją siłą napędowa są negatywne emocje, wiec być może zacznę coś tworzyć w niedługim czasie. Z racji, iż do fotografii tez nie mam ostatnio zacięcia, to chyba będę pisała posty bez zdjęć, może kiedyś edytuje i dorzucę. 
  3.  Po trzecie nie spodziewajcie się regularności. Jeśli ktoś jeszcze mnie obserwuje i czyta, to musi się pogodzić, z tym że w najbliższych miesiącach nie będzie regularnych postów, o ile jakiekolwiek będą. 
  4.  Po czwarte pewnie wiecie, że usunęli platformę blogową na Onecie, niestety YouTube wygryza blogi. Pamiętam, że kiedyś tez można było mieć blogi na Interii, teraz zabrali nam i Onet co będzie następne? Nawet jeśli wiele innych blogów da się przenieść na kanał bardziej filmowy niż pisany, to nie z każdym tak jest. Przy pisaniu bloga człowiek czuje się bardziej anonimowy przynajmniej w stosunku do innych szarych ludzi takich jak on sam. Tworzy coś w rodzaju pamiętnika, którym może się podzielić z innymi i poszukiwać kogoś podobnego do niego. Osobiście wolę pisać niż nagrywać filmy, na przetrwanie mają szanse głównie domeny własne, ale nie gdybajmy. Co ma być, to będzie. 
 To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że mnie rozumiecie i zostaniecie ze mną pomimo wszystko. Dajcie znać w komentarzu, że jesteście, czytacie i mnie wspieracie 😇😍. Będę bardzo wdzięczna i dziękuję Wam za to moi stali czytelnicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)