Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

12 stycznia 2018

Zmiany są potrzebne

Czas na post w nowym roku, 

zaczniemy pozytywnie! 

 Kilka przemyśleń mam, którymi chcę się z Wami podzielić, zacznę od tego, że często szukamy czegoś w niewłaściwych miejscach. Ja szukałam znajomości po całym internecie, gdzie się tylko dało, zamiast szukać u siebie, gdzie mam blisko, zamiast szukać w kategoriach moich zainteresowań. Na szczęście dotarłam do grupy fotograficznej z mojej dzielnicy i choć aktualnie już w niej nie jestem, to poznałam tam kilka fajnych osób, z czego 2 na żywo, za co jestem ogromnie wdzięczna. To bardzo fajna sprawa poznać osoby, z którymi jest o czym gadać, z którymi bardzo miło spędza się czas, ba chcę się spędzać go więcej już po pierwszym spotkaniu (przynajmniej ja tak mam). Zazwyczaj osoby poznane przez internet na żywo nie robiły na mnie żadnego wrażenia, było nudno, drętwo i jakoś nieśmiało z każdej strony. Trzeba było na siłę kleić rozmowę, aż tu naglę zupełny odlot, rozmowa prowadzi się świetnie, czas upływa zbyt szybko, a zmęczenie miesza się z euforią. Dawno nie miałam takich emocji, dawno też nie poznałam tak cudownych ludzi, aż chce się więcej i więcej. 

 A teraz z innej beczki, zastanawiam się nad zmianą dnia tygodnia publikowania postów, macie jakieś propozycje, a może głosowanie na fan page? A może w ogóle zrezygnować z cotygodniowej publikacji postów? Piszcie, co o tym myślicie. Ze spraw organizacyjnych myślę też nad zmianą dnia kącika muzycznego, tak w tym miesiącu go nie będzie, ale od lutego już zaczynamy. Rozważam dodanie też dnia fotograficznego posta, a dokładniej to raz w miesiącu robienie posta z samymi fotkami. Jak Wam się podobają te pomysły, koniecznie dajcie znać, co myślicie, czy chcecie takie zmiany, czy nie. 

Podsumuje to tak: wszystko się zmienia, zmiany są potrzebne a czasami konieczne i nie potrzebujemy do tego noworocznych postanowień. Zmieniać możemy się w każdej chwili, tu i teraz, gdzie tylko chcemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)