Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

25 czerwca 2016

Życiowe prawdy

Skąd je czerpiemy?

Jak sama nazwa wskazuje z życia, ale nie tylko często z cytatów sławnych ludzi, ja osobiście często w piosenkach znajduje wiele przekazów. Również możemy czerpać je z książek, od znajomych i z internetu. Tylko trzeba uważać szczególnie z prawdą od znajomych i tą z sieci, bo tutaj mogą być zakłamania. 

Do mnie najbardziej przemawiają teksty z polskiego rapu, dzisiaj właśnie zainspirowałam się piosenką: Sokół & Pono & Ania Szarmach - Wewnętrzny głos. 

 Takich piosenek jest mnóstwo, wsłuchajcie się w teksty waszych piosenek i usłyszcie ile prawdy i ile przesłań, jest w nich, jak bardzo pasują do Was. Dzisiaj nie będę już Was zamęczać czytaniem, zapraszam na odrobinę refleksji i być może odkrycie drugiego życia w piosenkach. Mamy weekend więc korzystajmy z niego przy dobrej muzyce. Jeśli dzisiaj ci mało, przejrzyj poprzednie wpisy lub odwiedź inne moje stronki, gorąco zachęcam.

6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam zespół Lemon, szczególnie słowa "Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem Nie idź ścieżką, własną depcz, otwórz głowę". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tego wykonawcy podoba mi się piosenka "Napraw" :)Również pozdrawiam.

      Usuń
    2. Popieram ;-) ładny utwór, emocjonalny.

      Usuń
    3. Wiele jest piosenek, dających inspiracje. Dla mnie jedną z najważniejszych w życiu była piosenka Linkin Park - In The End :)

      Usuń
    4. Ooo kiedyś słuchałam Linkin Park ;) Każdy ma coś co lubi ;)

      Usuń
  2. Inspiracje są wszędzie. Trzeba tylko mieć otwarty umysł

    OdpowiedzUsuń

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)