Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

27 maja 2020

Serduszko


Od czego zależą „lajki” 

na Instagramie czy Facebooku?


 Jeśli spodziewasz się posta, w którym się czegoś dowiesz, to jesteś w błędzie! 
Zadaję tu więcej pytań, niż umiem odpowiedzieć. 

 Zaczęłam się zastanawiać, dlaczego niektórzy mają sporo obserwowanych i lajków pod zdjęciami a inni mało. Podobno chodzi o jakieś algorytmy, ale ja się na tym nie znam! Na Instagramie dużo daje dodawanie tak zwanych hashtagów, ale i dzięki nim wcale nie oznacza, że wiele osób polubi zdjęcie. Może wpływ ma na to aktywność? Ile dajesz od siebie, tyle dostajesz. Czy częstsze dodawanie zdjęć sprawia, że ludzie chętniej obserwują twój profil? Zapewne wszystko ma jakiś wpływ i trzeba mieć jakaś umiejętność systematyczności i prowadzenia profilu, aby był popularny, jeśli nie jest się kimś znanym. Ja chyba nie potrafię się wypromować, nie wiem jak, a może po prostu robię coś nie tak. 

 Na Facebooku używanie hashtagów nie daje jakiś znaczących efektów, jak działa zatem promowanie strony na Facebooku? Tez nie znam odpowiedzi na to pytanie, ludzie jakoś potrafią sobie radzić ze zdobywaniem obserwujących, fanów czy lajkujących. Jedyną opcją, o której wiem to płatna reklama, na którą mnie nie stać. 
Zastanawiam się, czy to bardziej wina moich słabych zdjęć, czy braku większej aktywności w stosunku do innych? Pewnie jedno i drugie tylko które bardziej? 

 Do promowania bloga są specjalnie platformy plus grupy na Facebooku, czy są też takie platformy do promowania Instagramu i strony na fb? Chodzi mi oczywiście o coś poza Facebookiem. Właściwie czemu to aż takie ważne, żeby mieć coraz więcej obserwujących, serduszek, lajków itp.? Dlaczego nam na tym tak zależy? Sama do końca nie wiem, dla mnie jest to miłe, jak ktoś mnie doceni, a jak ktoś podejmuje próbę zarabiania na tym, co kocha to już wgl ma znaczenie, żeby dotarł do jak największej liczby osób. Czasami mam takie myśli, że dużo zależy od charakteru osoby i te osoby, które są przebojowe, potrafią wszystko rozkręcić a osoby, które są nieśmiałe, mają o wiele ciężej w życiu i to jest dość smutne, bo ja jestem cholernie nieśmiała a wręcz bojaźliwa. 

Chciałabym, aby ktoś mi odpowiedział na te i wiele innych nurtujących mnie pytań, jeśli ktoś z Was umie to proszę o kilka słów. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)