Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

26 grudnia 2019

Eco beauty

Balsamy do ust

Witajcie kochani! 

 Pewnie zastanawiacie się, o co chodzi z tymi balsamami, już tłumaczę. 
W ostatnim czasie zainteresowałam się wyprodukowaniem własnego balsamu do ust. Kojarzycie to, jak kończy Wam się ulubiona szminka czy balsam do ust i ciężko już to wydobyć? Można to wygrzebywać lub zrobić coś pożyteczniejszego, tak właśnie ja z resztek różnych szminek postanowiłam sobie zrobić łatwo dostępny balsam do ust, a że mamy okres zimowy w dodatku teraz świąteczny to jest to idealny pomysł na prezent, ale nie o tym chciałam pisać. Wystarczy kupić wazelinę kosmetyczną i pomieszać ją z jakimś odcieniem szminki. W ten sposób mamy oszczędność finansową, ekologie i możemy dłużej nacieszyć się naszymi ulubionymi szminkami, dzięki temu tez możemy polubić inne odcienie, bo łącznie z wazeliną powoduje rozjaśnienie danego odcieniu, a można też połączyć wiele. Na zdjęciach widzicie kilka różnych mieszanek, wszystko dosyć prosto się robi, a w internecie każdy może znaleźć przepis jak to robić. Nie posiadałam specjalnych słoiczków do balsamów, więc wykorzystałam nakrętki po napojach i jedno plastikowe opakowanie po bulionie. 

Mam świadomość, że jest to łatwo dostępny produkt i każdy może taki zrobić, lecz może nie każdy ma czas, a chciałby mieć taki? Zaczęłam się zastanawiać czy może nie zacząć większej produkcji, może gdzieś są zainteresowane osoby, które chciałaby mieć ze swoich szminek zimowe balsamy do ust? Czy warto by to sprzedawać? 
 
 Dlatego właśnie pisze ten post, jestem ciekawa czy któraś z dziewczyn byłaby zainteresowana? Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi, opinii i sugestii na ten temat. Piszcie śmiało, co myślicie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)