Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

16 czerwca 2017

Rocznica

Tak, mój blog skończył dzisiaj rok

 Kochani, mam rocznicę, ale w sumie nie o tym chcę pisać. Miło mieć urodziny blogowe, ale czy koniecznie trzeba je świętować? Ja nawet własnych nie świętuję (czemu?) No cóż, może dlatego, że nie mam z kim... to nieważne! Przez ten rok przejrzałam dość sporo blogów, kilka zaobserwowałam, miałam swój okres „buntu” i miałam już nie pisać, jednak okazało się, że potrzebuje tego i tak nadal tu jestem. Sam blog przeszedł kilka zmian w wyglądzie, wciąż nie wiem, czy jest, aby na pewno dobrze. Wracając do tematu, przeglądałam i czytałam różne blogi, naprawdę sporo się dowiedziałam. Jak to jest z tymi urodzinami? Są blogi, które obchodzą każdy rok, są takie, które obchodzą dopiero po 3 czy 4 rocznicy i robią coś specjalnego, są też takie, które w kolejne urodziny dochodzą do wniosku, by zamknąć swój blog, no i w tym wszystkim jestem ja. Nie robię na pierwsze urodziny nic specjalnego, ale chce, byście wiedzieli, że jestem tu już rok, od taka sobie zwykła informacja. Właściwie nie uważam, że będę obchodzić jakoś specjalnie blogowe urodziny, więc chyba nie macie co liczyć na specjał
 Nie chce Was zanudzać postami typu: 
  • „Co dało/daje mi blogowanie?”, moim zdaniem jest tego pełno i w większości odpowiedzi są podobne. 
  • Zrobienie Q&A też myślę, że by Was nie zaciekawiło (aczkolwiek mogę się mylić). 
  • Konkurs, tu potrzebna nagroda i pomysł. 
Z mojej strony zawsze możecie liczyć na przemyślenia i muzyczny kącik, jednakże prosiłabym Was kochani, byście udzielili się trochę (nie koniecznie na blogu), piszcie do mnie zauważone zachowania wśród ludzi. Chciałabym, aby nie tylko moje historie zachowań, na które się natknęłam, tu się znalazły, ale także i Wasze! Nie wstydźcie się, możecie zachować swoja anonimowość lub też zrobić reklamę swojego bloga. Naprawdę piszcie kochani, chciałabym już za tydzień przestawić jakąś historie z zachowania z moimi i autora tekstu przemyśleniami.
Dokładnie rok temu o 14:23 napisałam swojego pierwszego posta, dzisiaj tych postów mam już troszkę więcej. Czy wytrzymam kolejny rok? Zobaczymy.
Tak to są właśnie 3 moim zdaniem standardowe specjale na urodziny bloga. Wiadomo, każdy blog jest inny i indywidualny, więc każdy obchodzi (lub też nie) urodziny na własny sposób. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)