Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

27 września 2016

Samotność

Z mojej perspektywy

 Zadajmy sobie pytanie, kiedy czujemy się samotni? Tutaj pojawi się mnóstwo odpowiedzi, bo samotność też jest indywidualna dla każdego. Samotność z pozoru jest fajna, czasami po prostu potrzebna, ale jeśli trwa zbyt długo, to już jest ciężko. 

Pomyśl sobie o samotnych starszych ludziach, oni na pewno nie cieszą się z tego, że nie mają nikogo. Ja właśnie przeżywam taką samotność, kiedy nie mam nikogo do kogo, mogłabym się odezwać, spotkać i pogadać. Wszyscy dorośli i mają własne życie, tylko ja gdzieś w miejscu zostałam i nie zgadzam się z tym, co jest i ma być. Samotność jest tam gdzie tłum ludzi, a człowiek jest jeden pośród nich wszystkich i każdy go omija, jakby był jakimś marginesem społecznym. Samotność powinna polegać na byciu w odosobnionym miejscu, gdzie panuje cisza i spokój, gdzie możemy oderwać się od rzeczywistości, natomiast nie powinna być tak bardzo realna i drastyczna, nie powinna być naszą codziennością... 
 Na świecie jest tak wiele ludzi, ale czasami trudno dogadać się z kimkolwiek, szczególnie wtedy, jeśli bardzo się wyróżniamy z otoczenia, może nawet nie wyglądem a charakterem. 

Macie coś do dodania? Piszcie w komentarzach! Najbardziej przemawiający do mnie komentarz umieszczę w tym poście. 👍

2 komentarze:

  1. Tak szczerze nikt nie jest do końca samotny, ale czasem trudno znaleźć bratnią duszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja wciąż jej szukam. Chyba też nie należy wymagać od życia i ludzi zbyt wiele, jak sądzę. To nas, samotnych , często gubi.

      Usuń

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)