Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

16 czerwca 2016

Pierwszy wpis

Witajcie blogowicze ☺ ! 

 To mój pierwszy wpis tutaj, ale nie pierwszy blog, prowadzę jeszcze 2 fotograficzne. Jeden opiera się wyłącznie na fotografiach, drugi z nich zaś bardziej na wpisach. W tym drugim z blogów piszę swoje przemyślenia, ale częściej piszę o swoich uczuciach. Na tym blogu chcę trochę rozwinąć się od strony psychologicznej, bardziej pisać ogólnikowo niż o sobie. Co prawda nie mam w tym kierunku ukończonej żadnej szkoły, nie jestem psychologiem. Podobno wychodzi mi to dość dobrze, przynajmniej tak mi mówią. Nie wiem, czy to prawda, czy tylko zwykłe słodzenie. Zobaczymy co, z tego wyjdzie, mój przyjaciel zawsze powtarza, że trzeba wszystkiego próbować. Mam nadzieję, że kiedyś znajdę coś, w czym będę naprawdę dobra. Oprócz pisania, który jest moim sposobem uzewnętrzniania się, to uwielbiam też fotografie i muzykę. One też są dla mnie pewnego rodzaju ujściem dla uczuć. Na początek to tyle, więcej o mnie w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)