Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

10 listopada 2017

Kącik muzyczny nr 6 ♫♫♫

Piosenki o Warszawie

Dzisiejszy kącik jest nietypowy, bo mam dla Was różnych wykonawców, którzy śpiewają o Warszawie. Na Wikipedii znalazłam spis piosenek o Warszawie, ja Wam przedstawię tylko te, które mam i słucham. Tu macie link do wiki.

Oto moja krótka lista:
  1. Czesław Niemen - Sen o warszawie
  2. Eldo - Ferajny (ten wykonawca pojawi się jeszcze w muzycznym kąciku)
  3. Fenomen - Warszawa
  4. Hemp Gru - Styl warszawskich ulic
  5. Lady pank - Stacja warszawa
Jak Wam się podobają piosenki? Które z nich znacie?
A może słuchacie jakichś innych o Warszawie, których nie ma tutaj ani na wiki?
Piszcie koniecznie w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)