Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

20 października 2017

Po trochu o wszystkim

Witajcie kochani ! 

 Dzisiaj post bardziej tłumaczący się i informujący o dalszych działaniach. Tydzień temu postu nie było, ciekawe ile osób to zauważyło? Przerwy są potrzebne, czasami krótkie czasami dłuższe to już w zależności od potrzeb lub z góry nam ich narzuconych. Jedyne, od czego nie da się odpocząć to od samego życia. Także nie dziwcie się, że i ja potrzebuje od czasu do czasu dłuższej przerwy. Pisanie co tydzień to nie był najlepszy z moich pomysłów, ja rozumiem, że blogowanie wymaga pewnych poświęceń i systematyczności, ale jestem osobą, która nie lubi, jak się jej coś narzuca. Akurat to narzuciłam sobie sama, tylko by Was nie zostawiać, bez żadnych wyjaśnień pisze ten post, chcę Wam powiedzieć, że nie mam już siły na cotygodniowe pisanie. Trudno mi się wymyśla teksty, no i ogólnie zmuszanie się do czegoś powoduje, że w końcu przestanie się to lubić a tego bym nie chciała. 
 Niestety tu nie mam dla Was dobrych wiadomości, bo posty nie będą regularnie, a co to dokładniej znaczy? To oznacza tylko tyle, że będę publikowała posty, jak będę miała prawdziwą wenę, jedyne co mogę obiecać to, że zawsze będzie kącik muzyczny i posty publikowane będą w piątki między godziną 14 a 15, natomiast jeżeli chodzi o systematyczność, to tego już nie będzie. Mam nadzieję, iż zbyt wiele z Was mnie nie zostawi tylko przez to nie zbyt częste pisanie. Jeśli chcielibyście bym bywała tutaj częściej, to wystarczy podsyłać mi propozycje na tematy, których nie ukrywam, brakuje mi i w związku z tym często nie mam o czym pisać. 

Mam nadzieję tylko, że się nie wypaliłam, a Wy będziecie za mną trochę tęsknić. Do następnego postu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)