Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

15 września 2017

Nowa galeria


Wielkie otwarcie

 Kochani, na dzisiaj zaplanowałam dla Was taki luźniejszy fotograficzny post. Wczoraj o godzinie 12:00 miało miejsce otwarcie galerii północnej na Białołęce, na którym byłam i w związku z tym mam kilka zdjęć. Jest ich naprawdę bardzo niewiele, ale mam nadzieję, że Wam się spodobają i zachęcą do odwiedzenia tego obiektu. Serdecznie zapraszam do oglądania.

Czerwona wstęga

Zapraszam na dach galerii Północnej.
 
Zielony ogród na dachu

Takie ciekawe rzeczy można znaleźć na dachu galerii, jest tam plac zabaw dla dzieci, ciekawie zagospodarowana roślinność, miejsca do siedzenia, a nawet leżaki no i mamy coś w rodzaju tarasu widokowego.

Widoki
Gra w szachy
Nie tylko najmłodsi będą mieć tam zabawę, ale nieco starci również. Oczywiście jest pan ochroniarz dla naszego bezpieczeństwa i pewnie żeby nikt "przypadkiem" się nie zapomniał i nie zabrał ze sobą szachów. 😉
Burger king jak żywy
Krówka milka

 Na koniec mamy maskotki, burger king postawił na "żywe" a Milka wolała słodką pluszową krówkę. Oprócz tego było rozdawania różnych cukierków przez wiele sklepów, niektórzy dawali próbki, inni zaś breloczki, były też inne gadżety, bony, nawet coś do przekąszenia i picia się znalazło. Tylko do 17.09 czekają na Was przeróżne atrakcje, promocje i kto wie co jeszcze, zatem spieszcie się.

Zapraszam wszystkich chętnych na sesje fotograficzną właśnie na dachu galerii północnej. Po prawej stronie znajdziecie link do mojego fp, wystarczy kliknąć na napis: "Fan page foto", zostaniecie przekierowani na fb, gdzie możecie napisać do mnie w sprawie sesji.

Oprócz tego zachęcam Was do pisania pytań w komentarzach lub na fan  page tego bloga. Dokładnie chodzi o pytania, które Was nurtują w związku z tematami poruszanymi na blogu lub ogólnie z zachowania.

4 komentarze:

  1. hej, jak cierpisz na brak ludzi do zdjęć to dach galerii brzmi bardzo zachęcająco :) (odnośnie komentarza - http://salata-slowna.blogspot.com/2017/09/132-reasons.html )

    OdpowiedzUsuń
  2. no frytki mnie rozlozyly na lopatki, hahaha ;D
    obserwuje, pozdrawiam! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe miejsce, które z chęcią odwiedzę.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nigdy frytki do ust nie wezmę :P

    OdpowiedzUsuń

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)