Gadu - gadu

Napisz anonimowo. Napisz do nas... Wyślij

3 listopada 2017

Programy online do zdjęć

Kochani! 

 W związku z tym, że dobrze przyjmujecie posty fotograficzne i ja też mam tutaj więcej pomysłów, dzisiaj zaprezentuję Wam kilka fajnych efektów z dwóch programów do zdjęć. Przedstawione zdjęcia mają charakter przykładowy, a efektów do zdjęć jest znacznie więcej, korzystałam z programów online, pierwszy z nich to Photo fancy (kliknij by przejść do strony) macie dostępnych wiele opcji a dodatkowo możecie łączyć kilka efektów. Drugi program to PIP camera, ten program można pobrać na telefon (właściwie to tak go poznałam) jest podobny do pierwszego, ale ma inne też ciekawe efekty, które zobaczycie poniżej. Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają, może nawet sami skorzystacie z któregoś z tych programów. A może nawet ktoś skusi się na sesje w plenerze? 😉
Nie przedłużając, zapraszam do oglądania.

Photo fancy - Wielkanoc
Photo fancy - Miłość / walentynki



Photo fancy - Halloween
Photo fancy - Boże narodzenie

Photo fancy - Wakacje

PIP camera - Wakacje
PIP camera - Szkło

PIP camera - Miłość
PIP camera - Balon / bańka
PIP camera - Artystyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM? Nie, dziękuję.
Obserwujesz? Powiadom mnie :)